Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Ματίλντα - Συνέντευξη Μπέτυς Μαγγίρα


Στις 14 Απριλίου το 2ο Λύκειο Αλίμου, πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο θέατρο Ακροπόλ για να παρακολουθήσει την θεατρική παράσταση Ματίλντα. Τα παιδιά του προγράμματος πήραν συνέντευξη από τους ηθοποιούς και έβγαλαν μαζί φωτογραφίες τους. Έμειναν όλοι τους πολύ ευχαριστημένοι από την παράσταση και έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις.
 

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Η Ματίλντα Γουόρμγουντ, ένα παιδί διαφορετικό από τα υπόλοιπα, διαβάζει Ντοστογιέφσκι, μετακινεί ποτήρια με τα μάτια της και μαγνητίζει με την φαντασία της που τρέχει με ταχύτητα φωτός. Ξεχωρίζει αληθινά από τους φίλους, τους συμμαθητές και την οικογένεια της γιατί
αποφασίζει να υψώσει το μικροσκοπικό της ανάστημα απέναντι σε έναν κόσμο γεμάτο τηλεοπτικές εκπομπές, απόρριψη, υστερικές φωνές, απειλές και να βροντοφωνάξει στην οικογένεια της και την τυραννική διευθύντρια του σχολείου της, Άγκαθα Τράντσμπουλ : «Μόνη μου θα αλλάξω αυτήν την ιστορία!»

Η μικρή ηρωίδα, σε αντίθεση με τον σύγχρονο άνθρωπο, ο οποίος υποτάσσεται και εγκλωβίζεται σε μία κοινωνία που μετατρέπει τα μέλη της σε άβουλα όντα, θέλει να αλλάξει της μοίρα της διεκδικώντας τα όνειρα της για ένα καλύτερο αύριο και ξεσηκώνοντας τους συμμαθητές της γιατί «κάποιες φορές, η τάξη θέλει… αταξία»!


 Θα τα καταφέρει άραγε; Η συνέχεια στη σκηνή του θεάτρου ΑΚΡΟΠΟΛ…!






Συνέντευξη Μπέτυς Μαγγίρα 

-Θέλω να μου πείτε μια γνώμη για την παράσταση που πρωταγωνιστείτε!

Είναι μία πολύ ωραία παράσταση επειδή περνάει πολύ ωραία μηνύματα προς την οικογένεια, προς τα παιδιά ειδικά σε σχέση με τον εκφοβισμό. Η Ματίλντα είναι ένα παιδί που μέσα της έχει πολύ ψυχική δύναμη και αυτό αποδεικνύεται στο φινάλε επειδή παίρνει αυτό που της αξίζει. Επειδή από την οικογένεια της δεν το παίρνει. Όμως στο τέλος με την επιμονή της και την αγάπη της κατάφερε τα πάντα.

-Σίγουρα ήταν ένας κόντρα ρόλος για εσάς....

Ναι σίγουρα είναι ένας κόντρα ρόλος για μένα, είμαι και μαμά και μου ήρθε πολύ απότομο όλο αυτό γιατί σοκαρίστηκα με αυτά που έπρεπε να πω στο παιδί μου, ναι είναι κόντρα ρόλος αλλά για αυτό είμαστε εδώ για να υπηρετούμε ρόλους που δεν είμαστε εμείς.

- Αν ξαναγινόταν διανομή ρόλων θα επιλέγατε κάτι διαφορετικό;

Όχι δεν θα επέλεγα κάτι γιατί αυτός ο ρόλος είναι κοντά μου και είναι αυτό που μου αρέσει και θεωρώ πως μου πάει πολύ αυτός ο ρόλος.

- Σας ευχαριστούμε πολύ !

Εγώ ευχαριστώ, καλό βραδύ να στε καλά !








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου