Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Συνέντευξη από τον Αιμίλιο Μόνο, μαθητή του σχολείου μας


Παγκόσμιο πρωταθλητή στην ιστιοπλοΐα




Πως αποφάσισες ότι θες να ασχοληθείς με αυτό το άθλημα και τι σε έκανε να το αγαπήσεις τόσο;

Ξεκίνησα τελείως τυχαία. Πέρναγα από την Καλλιθέα και είδα τα σκαφάκια στη θάλασσα και είπα απλά πως θέλω να πάω να δοκιμάσω και έτσι, ξεκίνησα… Αυτό το άθλημα το αγάπησα κυρίως γιατί όταν προχώραγες το μόνο που άκουγες ήταν το κύμα και τον αέρα και αυτό που με κράταγε πολύ και με έκανε να θέλω να πηγαίνω συνέχεια ήταν ότι ένοιωθα ότι ήμουν καλός και ότι μπορούσα συνέχεια να γίνω καλύτερος και ταυτόχρονα μου άρεσε ο ανταγωνισμός που είχα με τους φίλους μου.


Πες μας λίγα λόγια για την ιστιοπλοΐα.

Η ιστιοπλοΐα είναι ένα άθλημα που σε ανεξαρτητοποιεί γιατί βρίσκεσαι από μικρή ηλικία στη θάλασσα μόνος σου σε ένα σκάφος που πρέπει να το χειριστείς ανάλογα με τις διάφορες καιρικές
συνθήκες. Είναι ένα άθλημα που σου μαθαίνει επίσης και το "ευ αγωνίζεσθαι" γιατί σου μαθαίνει στη στεριά να βοηθάει ο ένας τον άλλο για να μαζέψετε τον εξοπλισμό από τη θάλασσα.


Πόσα χρόνια κάνεις αυτό το άθλημα; Σκέφτεσαι να το συνεχίσεις;

Κάνω 6 χρόνια αυτό το άθλημα και θα ήθελα πολύ να το συνεχίσω.


Ποιες είναι οι μεγαλύτερες διακρίσεις σου;

Οι μεγαλύτερες διακρίσεις μου είναι όταν κέρδισα το πρώτο μου ευρωπαϊκό πρωτάθλημα το 2015 στην Αγγλία όταν ήμουν 15 χρονών και την επόμενη χρονιά που κέρδισα το παγκόσμιο στη Γερμανία.
Επιπλέον τον Μάρτιο στον αγώνα Πρόκρισης για την Εθνική Ομάδα Ολυμπιακής Κατηγορίας Laser Standard κατέλαβα την 1η θέση στην κατηγορία U19 και είμαι πλέον μέλος της εθνικής ομάδας ολυμπιακής κατηγορίας Laser Standard.

Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σου στόχος;

Μεγαλύτερος, αν όχι στόχος όνειρο, είναι ένα ολυμπιακό μετάλλιο διότι μεγαλύτερος στόχος είναι πάντα να γίνεσαι καλύτερος από τον εαυτό σου.

Μ. Σαμωνάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου