Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Ραντεβού με τις νότες


 Συνέντευξη: Μαρία Ξένου,  Γιολάντα Πεμάι

 Με αφορμή τη γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου στις 17 Νοεμβρίου, όπου ο Μουσικός κ. Κώστας Τριανταφυλλίδης βοήθησε στην οργάνωση της χορωδίας και στη δημιουργία μιας μικρής ορχήστρας, οι συμμαθήτριες μας Μαρία Ξένου και Γιολάντα Πεμάι του πήραν συνέντευξη.

Τι σχέση αναπτύξατε με τα παιδιά του σχολείου;
Πάρα πολύ καλή!

Νιώθετε πως καταφέρατε το επιθυμητό αποτέλεσμα;
Παραπάνω από το επιθυμητό, για τα δικά μου δεδομένα. .Ξεπέρασε τις προδοκίες μου!

Ποια τα συναισθήματα σας κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας ;
Θυμήθηκα τα μαθητικά μου χρόνια, θυμήθηκα τις πρόβες που έκανα με τους φίλους μου σαν ερασιτέχνης μουσικός. Είδα και παιδιά που θα μπορούσαν κάποια στιγμή να γίνουν επαγγελματίες αν θέλανε. Καλά πράγματα!

Αντιμετωπίσατε καμιά δυσκολία στις πρόβες;
Τις λογικές δυσκολίες που έχει μια οργάνωση μιας τέτοιας παράστασης, γιατί ήταν μια παράσταση με απαιτήσεις. Δεν ήταν κάτι το οποίο απλά έπρεπε να διεκπεραιωθεί. Δυσκολίες, όπως παντού, συναντάς αλλά είχα άτομα μαζί μου που με βοήθησαν να ξεπεράσω τις δυσκολίες.

Όπως γνωρίζουμε, εργάζεσθε το βράδυ. Οι πρόβες του σχολείου επιβάρυναν το καθημερινό σας πρόγραμμα;
Δεν ήταν επιβάρυνση, γιατί, αν είναι να κάνεις κάτι από αγγαρεία καλύτερα να μη το κάνεις καθόλου. Εγώ έκανα κάτι γιατί μου άρεσε και το έκανα και γι'αυτό δεν με επιβάρυνε καθόλου. Απεναντίας, μου έδωσε και χαρά!.

Τα συναισθήματά σας κατά τη διάρκεια της γιορτής;
Ανάμεικτα! Χάρηκα, συγκινήθηκα, ενθουσιάστηκα κάποια στιγμή... Πολύ ωραία!

Ήσασταν καθόλου αγχωμένος για το αποτέλεσμα;
Όχι.

Θα θέλατε να συμμετέχετε ξανά σε μια τέτοια γιορτή;
Δεν θα απαντήσω στην ερώτηση-παγίδα! Θα ήθελα, είναι υπό συζήτηση.

Τι είναι για εσάς η μουσική;
Για μένα η μουσική είναι ο τρόπος ζωής μου. Μέσα από αυτό ζω. Την έχω πάντα μαζί μου, υπάρχει πάντα γύρω μου και μου δείχνει και τον τρόπο που αντιλαμβάνομαι τα πράγματα.

Θα θέλατε τα παιδιά σας να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο με σας;
Του επαγγελματία μουσικού; Γιατί όχι; Αν έχουν τη θέληση, τη διάθεση και την αγάπη γι'αυτό, ναι. Για όλους θα το έλεγα. Αλλά είναι κάτι πάρα πολύ επίπονο, όταν γίνεσαι επαγγελματίας. Μακάρι και τα παιδιά μου και όλα τα παιδιά. Όλοι θα πρέπει να ασχολούνται με τη μουσική, όλοι! Ανεξαρτήτως επαγγελματικής σταδιοδρομίας. Για παράδειγμα, αν θες να γίνεις δικηγόρος, είναι καλό να ξέρεις μουσική. Να ξέρεις και να έχεις μια γενική μόρφωση γύρω από τη μουσική. Είνα μια γλώσσα, είναι ένας κώδικας, που σε κάνει και ευαίσθητο και χρειάζεται να είμαστε και λίγο ευαίσθητοι. Θα έπρεπε να υπάρχει μια μουσική παιδεία παγιωμένη, να ξεκινάει από το δημοτικό και να τελειώνει στο λύκειο. Αυτοί που μπορούν και το κάνουν αυτό, είναι καλό για αυτούς. Θα το βρουν μπροστά τους, στη ζωή τους. Μακάρι λοιπόν να μπορούσαν όλοι να ασχοληθούν και ας μη γίνουν επαγγελματίες. Ο καθένας ξέρει μόνος του αν μπορεί να γίνει επαγγελματίας.

Σας κουράζει η δουλειά αυτή;
Καθόλου.

Σκεφτήκατε ποτέ να τα παρατήσετε;
Ποτέ.

Οι γονείς σας ήταν υπέρ αυτής της απόφασης;
Δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο.

Αν δεν ακολουθούσατε τη μουσική, τι θα θέλατε να ακολουθήσετε;
Αν η ερώτηση αντιστοιχεί σε επίπεδο επαγγελματικό, πολλά πράγματα έχω σκεφτεί.

Ενημερωθήκαμε πως έχετε συνεργαστεί με πολλούς καταξιωμένους καλλιτέχνες. Ποιοι ήταν αυτοί και ποιον θα μπορούσατε να χαρακτηρίσετε ως τον πιο ιδιαίτερο;
Δεν θα τους πω όλους.  Ξεκίνησα να δουλεύω σαν επαγγελματίας ουσιαστικά το '99. Τότε ξεκίνησα να δουλεύω με τη Μαρινέλα, δουλέψαμε μαζί ένα χρόνο. Μετά δούλεψα τρία χρόνια με τη Βίκυ Μοσχολιού, έπειτα με τον συνθέτη Γιάννη Σπανό, τον Αντώνη Καλογιάνννη, τη Σωτηρία Λεονάρδου.  Από το 2009 μέχρι το 2012 συνεργάστηκα με τον Μητροπάνο. Και με τον Νταλάρα, ο οποίος έχει τραγουδήσει τραγούδι μου. Όσον αφορά το δεύτερο σκέλος της ερώτησης, όλες ήταν ιδιαίτερες συνεργασίες, αυτός όμως  που μου έχει μείνει και δεν θα τον ξεχάσω ποτέ είναι ο Μητροπάνος. Με μεγάλη διαφορά από τους άλλους σε συναισθηματικό κομμάτι, όχι μόνο σε επαγγελματικό. 

Πού μπορούμε να σας δούμε;
Έχω προγραμματίσει μια σειρά live εμφανίσεων σε μουσικές σκηνές της Αθήνας για την προώθηση του καινούργιου μου δίσκου "Αστρικός Χάρτης". Μέσα από τη σελίδα μου στο facebook μπορείτε να ενημερώνεστε για τις ημερομηνίες.

Ευχαριστούμε πολύ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου